lepas raya?? ......

sedapnyee katil ni. sdapnyee dapat tido', kkngh lunakkan suara dye kpd saya. menggoda daku yg kt meja stdy nih.
dalam hati------------------> ikutkan hati mmg dah lame saya terjun berenang2 kt katil tu ha..tp bile pk saya ni dah banyakkk sgt main n jalan2, so sy pun, kelip mate sekejap, taubat kpd illahi,buka buku lagi, lantas mengharapkan khyusuk dlm diri =.="

ku pndg katil tmpt kkngh tido. ish minah ni. egypt dah summer kot, tp dye still gune blanket yang sy gune time winter, bnda alah tu tebal kott.haha.tp bagus jgak, sbb sy xde selimut lebih utk kkngh nk pakai, so pakai jela lihaf tuh.haha.



with kkngh.
orang kate kami same. ade juga kate kami langsung x serupa.
ade yang kate,kami ni mmg berlainaaaaaaaaaann sungguh.ye.sy faham.sy ni nakal2 sikit.kakak sy tuh ,lemah lembut, sopan.[yela,dah name kakak,kene la kasi contoh kt adik kan.haha! =pp]





kami masuk fewwittt..ala, saje suke2..
kakngh kat sini, sume program dye join..dengan kelas junior senior sume dye masuk.ngn spital lag.haha





sports belladonna dye join.
solat hajat taun 4 dye join.
solat hajat taun 5 dye join.
program manchester pun dye join.
aish..baguih boto la plak akk aku ni hai. =ppp


'

.terasa sgt seronok bile ade fmly members dekat ngn kite saat2 genting nk exam nih.tp tu lah..ade baik buruk dye.hehehes
tem baik tu kan.kannn....
'dah2.wani.awk ni. cukup2la movie tu.p sambung stdy!', kkngh bertindak ala2 warden la gitu yaawww

tem 'baik' lagiiii...
minggu ni kite p cairo..ziarah sumeee makam2 besar. masjid2. dan tempat2 wajib dilawati di mesir.
pastu minggu depan kite pg alex plak.
minggu lagi satu tu kite p tanta.
ha..amacam. best kan? hahaha..bejalan sakan.buku pun sakan ditinggalkan.huaaaa..cuak seyh..aritu balik dr cairo, saje la p umah cik f. nota2 dye sume besepah dah kottt kat atas lantai.sy tnye dye, laju je dye jawap 'oh, minggu ni aku target nk abih kan bab ni,bab tu,bla3...'
fuh..tercabar seyhh..sy ni pulak.satu pun xabih2 lg.dah duk jalan kan.hihi..
sy still belagak calm down.tp dalam hati debar dye allah je tauuu..hihihik





xpe.. bg saya, stiap org ade care blajar tersendiri..ade yg perlu p library baru dpt concentrate. kene suasana yg snyap la [tepi kubur ssuai kan?]..ade yg perlu blajar kt bilik sdiri. ade yg perlu hidup nomad tem2 exam ni..
yang penting korg stdy je. maintainn..
cara saya mmg agak berlaianan.. sy jnis x kisah stdy dgn suasana pape pun..kkngh nk bukak radio ke, muvie ke, on je. slalu lagu la on.kalo muvie, ngn saya2 skali join.haha..

saya jnis nomad. tu yang kjap2 korg tgk status fb sy kat umah cik A la, kat cik F la, cik O la. ha.kan. tah.bg saya, suasana baru itu perlu. dah la sy ni mmg cpat bosan. so,mmg kene slalu tukar2 tempat.keh3.

n yg paling sangatttt penting. mood.mood itu perlu. sy x leh la stdy dlm keadaan stress. ape yg sy perhatikan, kwn2 ni makin nk exam,makin stress.muke ketat.adoi. lek. kalo stress,kite lg x leh nk stdy gue ckp sama lu...
jadi, renung2kan dan selamat beramal.hihi...













< <


ya allah ya tuhanku.bukan niatku utk meninggalkan buku2 dirumah begitu sahaja. kerna kakakku dtg, jd mase diperlukan utk pergi berjalan2 dan merehatkan minda XD



sy sntiasa doakan pape yg terbaik utk kwn2 saya..bagi kite tenang manghadapi stdy leave ini dan dpt kefahaman yang tinggi serta hafalan yang melekat di minda..moga kite sume najah STRAIGHT LEPAS SUME and masing2 boleh BALIK AWAL KE MALAYSIA DENGAN PERASAAN HEPI GEMBIRA..sy suke tgk muke2 kwn2 yg happy..banyyakklah senyum ye..=)


p/s: taun ni?? lepas raya??----:> perasaan bercampur2... :):
- ade yg tahu,ade yg x. kalo sempat sy bgtau dlm next pos.itupun kalo terbuka hati nk bgtau.hihik

2 Response to "lepas raya?? ......"

  1. pika Says:
    May 23, 2011 at 8:20 PM

    ada ape ngan lps raya.kawen kah.jeng3.hahaa

  2. dealova says:
    May 24, 2011 at 1:16 AM

    h.e.r.m......
    tunggu dan lihatt...zasssssssssssss..
    =pp

Related Posts with Thumbnails