making ur skin look good without surgery

1)Adakah anda happy sekarang?
currently-yes


2)Kenapa anda happy?
kalo prasan,tiap ari sy hepi…=)

tp skrg nye case terlbih hepi sbb..suddenly dpt berita dr kwn..leh bygkn x,almost 3 years rse2 mcm dah lost contact ape sume tp ttibe dpt tau dye still keep in touch n stare from far.huuu~


3)Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
borak ngn ibu pastu smpai melalut2 tah kemana tp ibu still mlayan kerenah ank mnja dye ni.. Masak resepi baru [campak buang] tp still best.huhu..crita bnda hepi ngn org y epigolucky..mngajar kwn somthng n she can easily understand wat im teaching bout..usha brg2 on9.. usha tiket2 mesir-mekah pastu hepi bile dpt tgk hrga yang paling rendah skali[everyday sy akn usha tiket]..y ptg.sy akan hepi kalo org len hepi…=)

4)Pernahkan anda menerima tag?
tagname?


5)Nyatakan warna yang anda suka.
blue

6)Berikan 9 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda mahu tag supaya dapat respond.
Malas.



7)Nyatakan sesuatu tentang orang yang anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe, asalkan anda happy.

Tanak lah.sy nak ckp pasal org y tag saya ni..

Name dye siti sarah bt mustaza..asal same ngn saya,seremban,n9..kenal kt smka shams..yela.time tu.saya ni geng2 dak nakal kihkih,cik sara ni plak mmg geng2 dak baik. Kami same klas mase form3..dan2 dah la kelas tu ade 7org je ikwah n 21 akhwt [mmg tepat2 nisbah 1:4 kuwang3]

so dlm ramai2 geng sy tu,sy ngn sorg dak ni jela yang dak nakal masuk klas 1st.first impression sy tgk dye, aish ulat buku btul la minah ni.[sbb sy agak allergic ngn budak2 rajin kuwang3]..betul wa ckp sama lu.minah ni.apak lak hai.kalo ckgu x masuk lg kan,ade je buku y dye bace.storybook ke..

pastu.kalo guru x masuk,dye cam2 tolong ketua@pnolong cari cikgu utk ganti.yang aku ni pulak, kalo dye ckp ade kelas mulelah aku lemah then ajak geng baik aku nad nek surau tido.zzzz…isk2.kejam gile rupe2nye aku time kecik2..[hello bukan kecik ok itu f3]..

tp tu lah,..setimpal la dgn ape y dye buat,,kite sume kalo pmr 9A dah alhmdulillah.tp dye pmr terbaik n9 tuh.huhu..belum lagi tgk spm terbaik.kihkih…

Sebab aku ni sorg y flexilbe leh kwn ngn sumeorg..alhmdulillah rapat ngn cik sara ni..sbb dye aku pun still join as-sof[usrah kami]..pastu kalo ade pape program jd facy msti dye ajak nye.paling last balik cuti 3 bulan ritu kt KGV prog ibadah kot..tp kalo suh jd facy naqib@ah kt smka shams x pnah aku accept kuwang3 cuak

So skrg dye stdy medic kt ainshams,taun 2..kalo turun cairo lepak umah negeri mmg bilik dye je aa.. Arini bufday dye..dye punyelah sibuk tnye adik dye kt morocco tuh beli hadiah utk dye ke x kan..pastu aku plak cam2 maleh nk ingt rini bufday dye kan.ngeee...tp i never ok. u yang always forgot mine.uhuk3..
papepun..
sanahelwa ya gameelah!

All da best buat sarah! Moga makin bertambah umo makin bertambah iman..=)

1 Response to "making ur skin look good without surgery"

  1. Sarah Mustaza says:
    May 16, 2010 at 12:42 PM

    Hahahaa....aku tak tau nak gelak ke, nanges ke bace soalan yg last tuh. Tapi terharu giler la. Ko memang nak perli aku kan? Budak baik...huh. Takpe weh. Doakan same2 terus jadi baik.

    Anyway, I never forget yours. Setiap tahun ade tertulis di kalendar aku nih. Thanks for the wish!

    p/s: Aiman dah ade kat Malaysia la, huhu.

Related Posts with Thumbnails