sory, blame it on me...sori ok..sori3...

feel like want to write for dis long-long entry.sile beri masa yang pnjg ketika baca post ini.

Want to let all da sicky stench from dis stomach, of course not bcuz of da silly harmfull things dat have been eaten.but bcuz of ...da most multiple killer subject, phsio..



food for thought? Da circumstances? Da cronologiest. Ok, here it goes...



3.45am

Alarm hp mematikan segala mimpi2 indah. tutup alarm, nk smbung tido, sikit je lagi.sikit je...

Then , terjaga pukul 4.05.tahniah wani, mana janji manismu ingin berkiam. Mnghadap illahi tepat pd masanye. Summer season, subuh seawall 4 pg betul2 mngajar erti kesabaran.. selamat sini mesir. Subuhnye 4 pg pun ramai sudah terlajak dinasour. bagaimana di London pula, subuh seawal 2 pg, bersubuh raksasa mungkin.



4.30am

Lagi beberapa jam exam physio akan bermula. Seperti x percaya. Hmm..mcm biasa la perut ni. terasa ingin beri2 pula. Pergi ke toilet, oh dye x mau kluar. Apakan daya, seluruh tenaga sudah pun dikerah. Parasympathetic berlaku. Di git, relaxation of wall happen, but da contraction of sphinter make da faeces retented. You’d think i was saying it out of spite. Hei, itu autonomic nervous sytem. Everybody faces it ok.




5.00am

Peyut oh peyut..jangan buat saya tersiksa.baik awk setel ngn saya skrg, kang kalo kat dewan exam awk cari masalah ngn saya, siap r...=(




5.30am

The morning sun began to peep out.the sizzling summer of dis Egypt stuck by my head. Even its just morning ya,its exciting, passionate..da way dat fellas houndin’ n sizin’ you up wani.in spite of dat simple thing, i still open up my fisio book.da final revision must be cool, relax.. as usual, da tachiest cardiastest (words apekah ini?) make me feel like..arghhh...ok2, xpe.nak tachycardia skrg xpe, kang kalo kat hall pun dye nk tachy, mmg r...




7.30am

Oh mau mandi.mau dpt kesegaran.. sympathethic make me grow up again. Da preganglionic origin comes from LHC’s of first and second thoracic segment, to da postganglionic of lateral ganglia make my eye big, bigger n biggest. Da pupillary dilatation bcuz of da contraction of dilator pupillae, widening of palpebral fissure really fresh oh..guesing wat. Exopthalmus yeah..




8.00am

Pergi ke dapur mencari cari sesuap makanan.(mcm daif sgt x dpt mknn). Ohh..mau rebus nasi impit. Mmg ini lah breakfast kami sepanjang exam. ..then, mkn ngn serunding. Hebat kan, serunding kitorunk x abih2 lagi.ye r, mana x nye, umah ni ade 6 kepala, sorg bawk 4-5 kilo serunding dr msia mana nak abih kan. (ade pembongakan sedikt di situ).




9.00am

Sulat dhuha..ya Allah, tenang kan lah hati ini..nape berdebar sgt nih.agaknye cmni lah kot org y nk nikah tu kan.berdobar eh, sampai nak terkeluar jantung..tu la pasal smpai ade 7-8-15 kali lafaz, baru lepas.haha...btul la,fisio paper bukan mcm paper2 yang lain. Paper2 yang lain boleh releks2 ag, tp for this paper....alu pkir la sendiriiii




9.45am

Pada jam ini, kitorunk baru kuar umah..waaa...dah terlambat. Fah n put dah lama tinggalkn kitorunk.. dah la exam start kul10.ok, mmg carik nahas. Tahniah skali lagi wani. Tp, yang best nye , dah tau lambat, siap boleh singgah kedai ammu beli mentos n air kosong. Sebab dah terlapau2 lambat sgt, ammu nak kasi duit baki pun titi x mo, dan terus lari sbb takut ditinggalkn oleh saya. Langkah perjalananan sudah tidak teratur.mmg mcm robot.ish, kalo sape rakam cmne keadaan kami smlm,mmg la..terbang2 tudung..hahaa...maka, ade 2 org la berlari2 anak mcm budak kcik 2 tahun yang ktinggalan bas nk kesekolah. Tp, tu nmpk molek r dak kcik.ala, kitorunk pun dak kcik gak, lg molek, lari2 dalam U lagi, mmg mcm...@#$%^&*@#$%^&*..hahahaha




10am

Masuk dewan..terasa mcm semua org pndg. Rasa je, bukan btul2 kot..=p...ok sudah dpt kerats soklan..dgn lafaz bismillah saya mulakan..ya Allah, tenangkan lah hatiku...hati teman2 seperjuanganku juga




11am

Masih semangat meneruskan perjuangan..tangan tidak mahu berhenti menjawab, otak terus bergerak




11.30am

Jeng2...dah agak dah..perut sure buat hal tgh2 jwb exam..tensen2..adeh..nk kene pg toilet yang letaknye berjuta2 batu membuatkan diri rasa mcm.tet..slmt la terasa nk terkuncil sahaja.,minum byk air kot b4 kluar umah td. . so, cam biasa pg toilet dgn diiringi oleh minah arab..maka berjalanlah daku terus kehadapan..naik ke atas pentas (malu3)..sampai2 toilet je, ade org kat dalam.toilet ade satu je kat situ.alaaaaa..dah la den x abih jawab exam lagi ha. aPo laie, den kotuk yolah pintu toilet tu kan.pastu, ttibe sorg mamat arab kluar. Ha?wat!?!! toilet ni di share oleh semua wrga dan kaum ke. means aritu tem exam biochm tuh, aku pnah share2 la ni..share ngn toilet dak lelaki. org arab plak tu..haduiiii.. sistem arab ni btul la. men hentam keromoh je...trus x jadi nak qhada’ hajat. Adeh. Pergi ke tempat duduk dgn perasaan sugul.(mcm ade kucing mati plak nk sdih2 ni). .den goli la nk share2 toilet dgn....adehhhh..so, kembali la mnjawab exam dgn keadaan menahan ‘sesuatu’ agar tidak terkeluar..blushhh...hahaha..


1pm

yeay.at last.3 hour inside...its over..

kuar dewan



1.30pm

Baru abih solat zuhur kat U..ttibe terasa jam tangan tidak ade dipergelangan..waaa..cme nih..dah berpeluh2 mncari.rasa2nye, jam tu ttggal kt dewan.tp, dewan dah kunci...ttbe kan,ade sorg dak lelaki pljr msia lalu (siapakh dye, dirahsiakan)..



Eh, dealova tu awk ke?

Cis.apelagi, jelingan tajam satu aku bagi.aku xde masa nk jwp soklan ko.aku tgh kalut jam aku hilang nih.


‘ape kata awk tolong saya, jam tgn saya ilang r..=(‘

‘ok2.kjap2.saya mnx tulung kwn saya dak arab tahun 5 tolong carikan sape pemegang kunci dewan tu.’

‘wah, sronoknye. Ade org tulun’



Terkulur kilir mamat tu cari kwn arb dye..sian plak tgk tgh2 panas gini terkulur-kilir.aku plak mmg xde sense dah ni.rasa mcm hilang kawalan.mana x gelabahnye, jam tu dah la pemberian ibu..baba yang kasi jam tu kt ibu tem muda mudi bercinta dulu.so saya la pewarisnye.hikhik..




Tapi kan...

Jeng3...

setelah jumpe ammu yang pegang kunci dewan tu kan..pastu..ttibe saya rasa nk bukak pensil-case. xtau la nape.Waaaaaaaaaaa...jam tgn tu ade kt dlm pensilbox la..haha...mmg lawak gile..




At da same time..

Fat n rai sudah tahan teksi utk ke siqah sama-sama( siqah cm tmpat chow-kit tu la).nak jalan2, nak makan2.kunun nak meraikan dah abih fisio. (ala, mmg stiap abih satu2 paper pun kami kuar mkn).ape lagi, x smpat nk ckp ape2, kitorunk bekejar plak ke teksi fat.adeh, berlari2 lagi. Dah r kat frens (tmpt mkn) tem tu pnuh ngn dak arab.ah, bantai la, lari je.dyorg bukan kenal aku, dan aku pn x kenal dyorg.slmt la sini msir.kalo msia xpek do den nak lari2 macam org x btul nih.jalan supan , ayu yo..hihih



ps

So for dat mamat.thnks for being concern..huhuhu..nnti saya blnja awk aiskrim..tp, kalo awk x baca post kali ni, awk x tau la .so melepas la kan.




we're charles angle...hidup penuh dgn tudung2 arab...i like..=)
titi x sampai, kene jengket kaki..=)




siang kluar p siqah (ala2 chowkit kat msia)..mlm kuar p gala' plak(ala2 sngapore street).. sebelah titi tu musyrif diimport khas dr dirasat.haha..xde la, abg tu mmg rapat ngn fmly salah sorg dari kami..=)





matrix~




fat,titi,raiii..cepat la pilih jubah tu..=)
cahaya apekah itu? oh..itulah annur...=)



p/s=
saya mau kurus.kurus.kurus.
ibu ckp dah kurus dah kan.
fah ckp nak anaroxia ke.
titi ckp, kalo wani nk kurus aku ni cmne plak
berat x naik, tp pipi naik.
ibu ckp, ala pipi tu la mahal.
saya ckp, mahal cm branded thing ke, murah ke, walau diskaun 50% pun,saya xmo.
oh ade masalah..=p

7 Response to "sory, blame it on me...sori ok..sori3..."

  1. Unknown says:
    June 15, 2009 at 9:22 AM

    slm ziarah..minta link ..susah nyer la takde shoutbox..

  2. dealova says:
    June 15, 2009 at 5:40 PM

    huhu..
    bukan xmo ltak..saya dah try, tp xdpt2, x tau la nape..
    myb Allah saja kasi halangn dlm meletkkn shotbox ni kot, xmo kasi lagho2 thing inside dat shobx nnti..=p

  3. Anonymous Says:
    June 15, 2009 at 5:54 PM

    mana ada...
    nmpk ok je..=)

  4. dealova says:
    June 15, 2009 at 6:23 PM

    xlaa..
    ni ok dr segi ape.
    kalo pipi.x ok..
    xboleh.kang x pasal2 saya pakai purdah..pullakkk...=)

    kalo dr segi shtbox
    xtau la.sries.saya dah bnyk kali cube.byk bnda lain boleh saya buat slain masukkn shotbox yang x prnh brjaya ni

  5. Anonymous Says:
    June 17, 2009 at 9:34 AM

    jgn lupe bwk balik mesia tdung arab!

  6. Siti Umairah says:
    June 18, 2009 at 5:32 AM

    cik wani..
    sye syg physio..
    jgn kutuk dy k~!
    hee~

  7. dealova says:
    June 18, 2009 at 11:58 PM

    lyana-
    manyak tudung ni..pilih je..=)


    umwirdani-
    saya sygg physio juga..=p

Related Posts with Thumbnails