cerita si gadis riang

Saya disini betul2 menggunakan masa dgn sebtulnye..ape x nya, mana ibu pergi, akan saya ikut. Kadangkala, saya x mau pergi, yela dah besar pun kene ikut ibu, org pun sure pikir, ni btul anak ibu ni..elo, x ye...


Ni pun, saya baru balik dr senam aerobic. Malam td, b4 sleep ibu ckp 2morow u follow me ok, ade senam aerobic kat lavender height..fine, saya ni bab2 aktiviti kluar peluh mmg suke..ala, kalo saya ckp x ok pun, mesti kene ok jugak lah, x yah risao.



So, kami pun pergi la situ..aduiii..saya ingtkn senam kat taman2 ke, tapak permainan ke, rupe2nye kat dlm dewan. Bukan dewan ape tau, masalhnye, dewan yg mak2 je semua.saya mmg maleh dan x suke pun nk join hal2 org tua nih.saya rasa saya lah org yang paling muda kt situ...tepuk dahi saya. .


‘ur daughter ke Jah? Dah besar pjg ye..’..

Yela anty, ibu saya kawin awl, skrg umo 45 anak sulung 22(balong). Anty kawin lmbt kot, tu la umo meningkat tp anak anty masih kecik2 huhu..


(ape, ingt nama mak nabil je ke cik jah, ibu saya yang tercinta pun sama ok, hikhik).




gmbr penuh scandAL ..time ni kami bersama2 bercuti di hongkong, tahun lepas la..sbnrye, spupu saya nk tgkp gmbr saya sorg, ttibe nabil dtg, sbb spjg kt HK n cina tu, saya xmo tgkp gmbr berdua ngn dye, xleh2.huhu..then, tgh saya nk posing tu tetibe dye dtg,.dan saya terselmt lagi, sbb smua spupu2 saya pun dtg nyibuk nk tgkp gmbr bersama..so saya masih suci lagi mnyucikan r..haha





Lagi satu, saya paling maleh kalo org tnye saya bljr mana. Tapi, ibu mcm tetau je anak dye maleh nk layan, so ibu lah jwp, ‘oh, anak saya ni baru balik dr mesir’...’yeke, amik ape?’... ‘amik medic’..ha, tgk perbualan dah pjg. Den ,maleh nk dengar den lari p tempt lain, haha..



Pastu, ade je ckp..x lama dah ni u nak sambut menantu jah..

Heh, saya mencebik..anty2 sekalian, saya ni dak kcik ag, (perasan la ko wani). Kene tggu akak saya dulu.kalo saya, lmbt ag, nk kumpul 3.3 juta dulu.hoho


tp tu la anty..umo anty kan dah mningkat..umah suruh pergi kubur kata mari dah tu, buat2 lah tutup aurat anty oi..(best plak kalo anty2, mak2 datin tuh baca kan, ngee)



Mlm kelmarin saya ade submit borang nk keje kt jaya jusco.haha..wani nk keje weh..punye lah semngt saya isi borang, yela org tu kata contract 14 hari je, best kot, dpt pnglmn..

Then, bgtau la ibu.. ibu ckp...x yah la wani.baik pg ofis ngn ibu je..adeh..kalo wani ask baba 4 da permission pun, msti x dpt punye...cis

Ala, saya tau, ibu mmg x pernah nak kasi anak perempuan dye keje..baba apetahlagi

Saya lek je balas, ibu kalo wani anak lelaki msti ibu kasi kan..huhu



Series. Kecik2 dulu saya mmg in kalo kwn ngn lelaki.time skolah rndah mostly kwn saya lelaki. Masuk shams, tabiat tu sikit2 saya hakis, tp still la keep in touch ngn kwn2 lama..mana x nye, saya rasa kalo kwn ngn pmpuan ni mnyusahkn. Kene jaga hati dan perasaan la, kene faham dyorg je, dgn cepat terasanye, ish rimas..then, bile masuk sbpijempol baru terdevelop keperempuananku.huhu..










walaubagaimanapun, cita2 utk memiliki moto besar berkuasa tinggi still menjadi impian..saya bukan nak sokong mat2 rempit tu, uish mnx dijauhkan..macam sheikh muzaafar gak, hobi dye lpas penat keje round2 dgn moto besar dye tuh..sries r, puas gile dpt dgr deruman motor ..Dgn but tinggi, jaket kulit hitam,sunglasses nye, peh, mmg cun oh..smmmmaarrttttt...dpt bayangkn x syazwani begitu, ngeh2..nak2 nnti, lpas penat je balik dr klinik, saya n my future honey jln2 ngn motor besar tu.fuh, haha...







oh, motor hanye sampingan..ferrari merah dahulu mnjadi tumpuan..oh berikan ku kekuatan..xkn ku mengalah selagi tdak mjumpai kemenangan..=)










0 Response to "cerita si gadis riang"

Related Posts with Thumbnails