Tiada penghujung...

hmmm..
Sem satu dah selesai..
Sem dua kini menanti..
Tapi masalah masih tidak pergi..
tulun2...
apakah masalah itu?
-Saya mempunyai tulisan yang kecil...waa...camana ni..
titi- kalau exam histo doctor kene gune microscope tgk lukisan wani.
fat- Tak de lagi 'kecil' ke tulisan ko ni?
put- ni ke yang paling besar yang ko mampu?
fah- betul la, besar nye tulisan wani. kecik dan rapat
rai- yes, rai je x ckp pape, sbb she never look at my book.hoho
Oh ye. ade sorg ag ni, selalu ckp tulisan saya macam tungau,tapi tu time sekolah rendah ok. sekarang macam lalat je.hihi
Masalah la..adeh..Tulisan saya kecil je, tapi korang dapat baca kn?
hmm..Cakap pasal tulisan..Sebenarnye tulisan kite manggambarkn siapa kite. Ye, korunk tak percaya sudah. Cube tengok tulisan kt kawan2 korunk.
teori nye;-
perempuan kalau tulisan cantik- mesti dye cun, dan kalo tulisan x cantik, mesti sebaliknye.
lelaki kalo tulisan x cantik, mesti dye encem, dan kalo tulisan cantik, biasa2 je..
boleh terima ke teori tu? its not necessary, but sometimes its work!
hmm..Dengan tulisan pun kite boleh agak peribadi seseorang tu bagaimana.
Kalau tulisannye kemas, pasti seseorang itu seorang yang pandai mengatur hidupnya, n seorang yang organizable gitu.
Dan kalo tulisan itu kejap ke kiri, kejap ke kanan, cacamerba, lihatlah bagaimana hidupnye, pasti selari dengan tulisannye.kn3...

ini lah masalah nye...saya mempunyai tulisan yang kecil. Ala, tapi saya rasa ok je. kemas ape. saya suke je..


Ini lukisan stomach saya. Ha, besar kan? eleh, x nak ngaku la tu..itu pensel sejak saya form4. Time SPM pun saya menggunakannye. sebab ape, sbb itu kwn saya yang bagi. lihat pemadam di sebelahnye. itu pemberian titi. Sangat amazing, selalunye pemadam saya tak pernah tak hilang. Tapi, sbb itu pemberian orang, ia kekal sampai sekarang.huhu


hmm...
so..
camne nak selesaikan masalah saya ni?
ritu berbual2 ngan depa..
Kalau lah ade mesin yang dapat interpret ape otak kite mahukn, kan senang
I mean, nanti time exam, tak perlu susah2 gune pen. Gune je satu alat yang dinamakan 'brainy penny' (alat ciptaan terbaru oleh wani@geng).
Dengan menggunakan alat ini, kite tidak perlu lah mengalami kekejangan otot tangan ketika exam.
Pandang soklan, nak jawap je, otak akan berjalan, dan alat itu atomatik akan tertulis sendiri.
Kire nye, ape yang kite fikir, akan terus berada di kertas jwpn.
masalah;- kalo otak interpret terus kepada soalan dan jawapan x pe.
Tapi, ni tibe2 terpikir benda lain.
contoh;-
1-arini nak masak ape ye.
2- vouge gile minah duk sebelah aku ni.
3- doctor anatomy ni nampak cam dah kawin je..
ha, kalau kite tibe2 terpikir benda tu, kan ke susah. Pandang2 je paper, dah tertulis bnda bukan2. adeh.,.so, rejected la alat terbaru kami...
jadi, masalah saya belum selesai.. oh tuhan.. harapnye, time doctor rite paper saya, mereka memakai sun glasses 3-4 pasang.
Tak pun, tibe2 tulisan saya menjadi besar.
permudahkanlah..=p

7 Response to "Tiada penghujung..."

  1. M.Affan Ns says:
    March 8, 2009 at 1:00 AM

    tulis kecik2 nk jimat dakwat.... =P

  2. dealova says:
    March 8, 2009 at 1:41 AM

    haha,,,
    x la.
    teori anda salah.
    jimat x yah beli lead baru.(gune pensil je, x men la pen2 ni..=p)

  3. bbturates says:
    March 8, 2009 at 4:55 AM

    haha....
    kalah size semut...
    =)

  4. dealova says:
    March 8, 2009 at 6:10 AM

    ala...
    antara size semut ngn gajah. org lagi suke saiz semut kn? kn3..kiiki

  5. Anonymous Says:
    March 9, 2009 at 6:08 PM

    sesungguhnye,nka jadik dkter,tulisan kite bia org x paham..bia cacamerba..hahahaha..
    kecik beso,len cte

  6. dealova says:
    March 9, 2009 at 6:54 PM

    eh...
    btul2..
    btul ckp org atas ni..
    nnti, nak tulis ubat kt resit, bukannye pesakit yang baca pown. yang kene baca@faham pharmacyst je la kn..
    wah, senang nye lah hai idop cmtu...=p

  7. dealova says:
    March 9, 2009 at 6:55 PM
    This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails