tak baik tipu2...


Saya telah ditag oleh 2 org dlm satu masa.
well2...
1. Copy badge “2008/2009 Cute’s Award” at my blog
2. Link/ceritakan kembalisiapa yg memberikan award ini kpd anda
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
4. Pilih 5 penerima award yg lain dan nyatakan nama mereka
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen menyatakan mereka telah di tag.
tagged yang pertama;=
* picka
* kami berjiran
* dulu cam x rapat, sbb x knai sgt, but now..wow, mmg rapat.hihi
* dye suke gosipkn kan saya dgn sorg ni..sapa ye..rahsia2.,.hahaha
* yang saya tau, dye ni dulu bekas penasyid. smpai mana picka? kebangsaan eh? apa, silap? ok2.ok la, sampai peringkat negara. ko wakil msia kan? mesti dlm dekstop byk nasyid. huhuhu
tagged yang kedua;=
* kak yuyu.
* dulu pggl uu je, tp bile dah tau dye umo 20 (tua setahun je pun), terus pggl akk.hormat gitu.hihi...
* umah dye kene buat karipap tem haflah blog B ritu. sedap2..tp, ag sedap saya nye keria.haha
* lupe lak. dye ni pn jiran saya juga
* ha. akk uu baru dpt atok baru. so inofficial nye, saya pn ade atok baru. ye r kak, saya ni kn adik akk. xpasal2...=p
ok..
now. 10 things bout me...
* Nama saya Nur syazwani bt mohd jani
* Pakar bius will be. amin2!!
* Saya ni ok je. org kata epi go lucky..tak mudah terasa. Benda yang kecil saya x suke besar2 kn. Jenis yang x kisah..
* Saya ni kekadang sensitif juga. Tp, kalo dah terasa, suke pendam dalam hati..
* Suke memerhati (esp kalo ahli beit xbasuh pggn mangkuk slps mggunakannye, geram2. dan alert je kalo mereka x tutup air dan x tutup lampu slps mgunaknnya). hihi
* Saya suke kn tempat condusif utk stdy, dats y meja stdy saya sntiasa kemas..=p
* Saya ni pemalu sikit.kuii..Saya tidak akan memulakan. tp, tegur je la. saya ok je.pasti tak akan dikecewakn.
* Saya ada 6 buah buku diary. Memang ibu tanamkan sifat menulis diary dlm stiap anak2 dye. tp skrg, tulis diary dlm lptp je. dats y ade blog.hihi
* Tengah pening skrg. ibu cakap, " kalo boleh jangan la plih org jauh2 wani. sekitar negeri sembilan ni cukuplah, nnti raya xde la ibu sorg2". anak2 lain kan ade bu, x pasal2.huhu..ala bu, im still young,x pikiaq ag, bia kkngah nye turn dulu.haha
* Kat malaysia dulu, hobi masak ni mmg tempat last. Tapi, sampai sini je, pantang letak je, jadi. wink2..
* Sekarang tgh tunggu masa..nak balik msia!.. nak masak utk ibu baba mcm2..kek coklat, kuih keria, puding karamel, nasi lemak, n da latest nasi kerabu with solok lada. wah!!! huhu..
ok....
sekarang saya nak tag...
.SESIAPA yang telah buke blog ini, dan membaca post ini, sila2 lah buat tag ni ye. sila jujur pada diri sendiri.
p/s= jangan tipu. Allah nampak apa yang kamu lakukan..=p

2 Response to "tak baik tipu2..."

  1. Anonymous Says:
    April 3, 2009 at 3:41 PM

    Uish2... Knape la ibu tu ske ckp sal kawen ha?? Kepelikn sume ini

  2. dealova says:
    April 3, 2009 at 5:54 PM

    oit...
    sabo jele...
    bukan..
    biasa la...
    tu ibu saya ok..
    ibu ku yang tercinta..
    saya ni anaknya x mahu dgr kata sikit..
    jadi, ibu risau...dats y la ibu selalu mngingatkn...
    hikhik

Related Posts with Thumbnails