kita2 sahaja...

http://www.youtube.com/watch?v=foz56hcfgy4

link atas ni adalah exp sahli kedua..

ha..kalo ade permintaan utk saya uploadkan experiment ABP, bgtau je la..








OK..Ini adalah Sahli's experiment..


Wani's crew telah membuat pengembaraan ini di Lab physio..


Terima kasih ye kepada pelakon2 saya, gaji tahun ni naik.hoho (jgn mnx btul2, saya pokai nnti.=p)


Harapnye dapat membantu sesama kita dalam exam praktikal yang bakal menghampiri, tidak sampai 2 minggu pun dari skrg...


Saya telah edit mana yang patut, dah menannye doktor apa2 yang perlu,


jadi mana2 perbualan di dalam video ini harapnye ambil perhatian..


dan kalau nak mesyi lagi, before hari2 nak dekat exam tu,


tgk la byk kali video ini ok. tidak mustahil anda adalah salah seorg yang di pertanggjwbkn utk melakukn exp Sahli ini. maka bersedialah..



taufiq wa najah biiznillah..


saling membantu sesama batch x salah kan..


p/s;= kalau terdapat mana2 kesalahan,idea ke ape ke, ghoyak ja..saya sedia menerima

11 Response to "kita2 sahaja..."

  1. perantau Says:
    April 11, 2009 at 12:56 AM

    waaa mantap2...."thumb's up"
    syukran awi awi

    dr sarah...
    dr umee
    dr xknl(bju ijau)
    dr xknl(bju merah)
    dr xknl(bju kunin)

    ngee

  2. dealova says:
    April 11, 2009 at 1:06 AM

    hahha...
    ok2..
    cun2...
    pasni..kalo ade pape, cari korunk je..ngee~....

    ABP yang aku wat ngn syafika tu x terupload la..kalo nk, bgtau ye...hihi

  3. H. Iman says:
    April 11, 2009 at 3:24 AM

    huhu...comel la vdeo ni...
    suke ..
    mcm dr btol je korunk.:)

  4. dealova says:
    April 11, 2009 at 5:21 PM

    huhu..
    well2..
    tengok la sape pelakon2 dye ni kn..
    ala, tp yang ag cumel yang perakam video ni. muke xde tp suara kedengaran.huhuuh

  5. Naas Yusof says:
    April 13, 2009 at 5:15 AM

    salam,,
    trimass atas usaha anda..
    pekate upload je lagi sume vid prac yg ko ade..
    hehe..
    trimass sesgtt...
    salam imtihan..

  6. dealova says:
    April 14, 2009 at 12:34 AM

    haha..
    ok ja nk upload..
    tp tu r..tgk r cmne..masa sgt mencemburui saya la...hhuhu

  7. Anis Safiah says:
    April 15, 2009 at 6:16 AM

    nak ABP boleh tak? :D

  8. Anis Safiah says:
    April 15, 2009 at 6:17 AM

    nak ABP bleh? :D

  9. dealova says:
    April 15, 2009 at 4:07 PM

    hahha..
    ok cik anis..akan saya usahakan..
    memang la saya nk upload, tp youtube ni buat maslh ngn saya plak..eee, geram sgguh..sabar ye...=p

    kalo dah abih uplod nagn uyube, akan saya postkn linknye..

  10. ahmad suhaib says:
    April 20, 2009 at 9:37 AM

    hah..kitorg baru je lepas practical physio final exam smlm..

    anyway,bgs2..video tu memudahkn ulangkaji bg yg blm exam lg..:)

    salam ziarah..

  11. dealova says:
    April 20, 2009 at 5:03 PM

    hihi..
    ok2..
    welcme..=p

Related Posts with Thumbnails